پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

خطر جدایی محبی رفع شد| یک دوست به داد استقلال رسید

  • کد خبر: ۱۳۲۴۸۶
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
خطر جدایی محبی رفع شد| یک دوست به داد استقلال رسید
سرانجام باشگاه استقلال توانست حق انتقال محمد محبی را از طریق یک دوست اروپا نشین به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال سرانجام توانست مبلغ درخواستی باشگاه سانتاکلارای پرتغال را به حساب این باشگاه واریز کند.

در هفته‌های اخیر باشگاه استقلال به دفعات برای پرداخت این مبلغ اقدام کرده بود، اما سوئیف پولی که از طریق استقلال به حساب باشگاه پرتغالی واریز شده بود، برگشت خورد.

این موضوع نگرانی بسیاری را برای مدیرعامل باشگاه استقلال به وجود آورده بود وحتی بیم آن می‌رفت که محبی به باشگاه سابق خود بازگردد، چون باشگاه پرتغالی در قراردادی که با باشگاه استقلال منعقد کرده بود، به این نکته متذکر شده بود که اگر حق انتقال محبی سروقت پرداخت نشود، نه تنها باشگاه استقلال با جریمه ۶۰۰ هزار دلاری مواجه خواهد شد، بلکه محبی نیز باید طبق توافقات به باشگاه سابق خود درپرتغال بازگردد.

با این حال مدیرعامل باشگاه استقلال که به شدت پیگیر حل این مشکل بود سرانجام از راه دیگری وارد عمل شد و با کمک یکی از دوستان اروپا نشین خود توانست کار جا به جایی پول را انجام دهد تا محبی مجبور نباشد ادامه فصل را درباشگاه سانتاکلارا بازی کند.

آنچه سبب شده باشگاه استقلال با مشکلات بزرگی در انتقال پول مواجه باشد، تحریم‌های بی رحمانه علیه کشورمان است که تمام راه‌های انتقال پول را بسته است. البته دیگر باشگاه‌ها نیز با همین مشکل مواجه‌اند و این فقط دردسرباشگاه استقلال نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->